Autor Wątek: W213 220d pływanie tyłu po studzienkach i poprzecznych nierownosciach POMOCY  (Przeczytany 10213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline osskar72

  • Retoryczny
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: w213 220d amg,c43,a200,sprinter316,glc250
Witam.Odebrałem rok temu w213 220d z pakietem amg i oponami letnimi 275/35/19 tył oraz 245/40/19 przod.problem wystepowal od samego poczatku a mianowicie charakterystycznie uciekajacy tyl przy przejezdzaniu po studzinkach oraz poprzecznych nierownosciach oraz na drodze gdzie powidzmy 50cm od pobocza jest naprawiony asfalt i laczenie laty asfaltu ze starym jest wylane smola.Wyraznie pogarsza sie to gdy jest do tego mokro.opony continental f1 asymetrico 3 run flup zmienilem na ten sam model tylko nie runflup i jest moze ciutek lepiej.serwis ustawial 3 razy geometrie i na wykresach jest ok nawet ostatnio zrobili wiekszy negatyw i mialo byc lepiej a nie jest wcale.W.....a mnie to nie mozliwie poniewaz po mokrym i asfalcie z przelomami i latami powyzej 120kmh auto jest prawie nie do opanowania.Nadmienie ze dzieje sie tak od przebiegu 0km do teraz tzn 29tys km. moze ktos ma doswiadczenie z tym modelem w tej konfiguracji?? i podzieli sie opinia!! wiem ze myszkowanie tylu jest w wielu autach np.peugeot407,citroen c5 ale kupujac auto za 300tys i w......c sie codziennie na to to juz przesada.dodam ze na autostradzie mozna ciac ponad 200km po lukach i jest ok. czekam i prosze o opinie jak ktos sie spotkal z tym w......m zjawiskiem

Forum Mercedes E-Klasa


Offline Remi

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 588
  • Pomógł +18/-14
    • Zobacz profil
W mojej opinii opony 275 są nie na polskie warunki drogowe i tu bym szukał przyczyny...
Zwłaszcza po tym co napisałeś o autostradach...

Offline sewan

  • Global Moderator
  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 1123
  • Pomógł +67/-8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S212 350CDI 4Matic
Dokładnie tak, takie opony na dziurawe drogi to pomyłka. Nierówności to jeszcze jeszcze, ale prawdziwa tragedia jest na koleinach. 245 to max.

Offline Prezes1960

  • Inżynier
  • *****
  • Wiadomości: 466
  • Pomógł +6/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • wdd2122231a
    • Zobacz profil
  • Samochód: S 212 350cdi 2011,S 204 250cdi 4matic,W246 B200cdi
Osskar72,jeżdżę na 245/40/18" przód i 265/35/18" tył i jest podobny efekt.Potwierdzam że nie są to rozmiary na nasze "sterane" drogi.Felgi o tych rozmiarach to tylko na "dobrą" autostradę .To nie problem zawieszenia lecz drogi tak jak koledzy powyżej napisali.Mam kombi i tył w air maticu a efekt po przejechaniu studzienki podobny.Czuć całkiem spore "przesunięcie" szczególnie na łuku !.

Offline noc

  • Global Moderator
  • Inżynier
  • ******
  • Wiadomości: 252
  • Pomógł +12/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDB2030461F911681
    • Zobacz profil
  • Samochód: W203 1,8 K
Odp.
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Maja 2017, 21:29 23s »
Ten problem jest zawsze przy szerszych oponach.Bocznymi rantami łapią za każdy wystający fragment drogi i ciągną w tym kierunku.Przerabiałem ten temat w swoich damach wielokrotnie.Po kupnie na wypasionych kaloszach przechodziłem na ori.
Nie bolą ręce po dłuższej drodze.

Offline lukas

  • E-fanatyk
  • ***
  • Wiadomości: 26
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD212XXXXXXXXXXX
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212, Cayenne 957, 958.2, Corvette C3
Mam podobnie w W212 opony tył 275/30/20 i przód 255/30/20 z obniżony zawieszenie i w deszczowe dni trudno sie jeździ myszkuje po drodze... na zimę mam opony 235/40/18 i widzę ze jest zupełnie inaczej....
Mam jeszcze BMW F12 i jest podobnie opony tył 305/25/21 przód 275/30/21 i tez myszkuje w koleinach

Offline osskar72

  • Retoryczny
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: w213 220d amg,c43,a200,sprinter316,glc250
Panowie prawda jest taka ze w 213 i jej zawieszenie jest do dupy.Zakupilem c43 na podobnym ogumieniu i nie wiem ze w pl są studzienki i poprzeczne nierownosci. W 213 jest poprostu zle dobrana charakterystyka amortyzacji i wstepnego ustawienia amortyzacji i tu tkwi caly problem.Inzynierowie ze studgartu sie wogole nie popisali i tyle w temacie.Ostatnio jezdzilem w213 coupe na 20 calach i 275 na tyle tylko bez pakietu AMG i powiem wam ze studzienek to auto nie widzialo rowniez i jestem przekonany ze szerokosc opony na te dolegliwosci ni jak ma sie z obiegowa opinia ze paput za szeroki !!!

Forum Mercedes E-Klasa


 

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock