Nie pisałem wcześniej, bo od tygodnia próbuję się umówić na wymianę przewodu paliwowego do swojego mechanika, a terminów brak
Wiem już jednak, co jest prawdopodobną przyczyną i trochę w ciemno kupiłem nowe przewody paliwowe i zaciski.
Potrzebne będą (w przypadku opisanym na przesłanym przeze mnie filmie):
1) Przewód paliwowy doprowadzający do pompy wysokiego ciśnienia: A 274 070 35 00 - 1szt.
2) Cybanty do zabezpieczenia w/w przewodu: A 00 699 718 90 - 2 szt.
w przypadku, gdyby ciekło również na dole, to dodatkowo:
3) Kolejne dwa cybanty A 00 699 718 90
4) Przewód cięty z metra A 23 047 687 26
Problemem jest to, że aby wymienić w/w przewód do pompy wysokiego ciśnienia, trzeba ją prawdopodobnie całą wyciągnąć :/
Nie zamierzam jednak robić tego na dworze, przy mrozie i muszę poczekać na wolny termin :/
Ten przewód, jak zauważył słusznie mój kolega z serwisu MB, zamawiali dosyć często i w/g EPC został dwukrotnie zmieniony na inny, więc coś musiało być z nim nie tak (wcześniej miał numery: A 27 407 000 81 oraz A 27 407 001 81). Odezwę się, jak będę po wymianie i testach, czy pomogło
Swoją droga masz rację - taka usterka w E klasie... słabo :/ Od razu przypomniała mi się tragedia na autostradzie, gdzie spłonęła nowa A klasa i zabiła swoją właścicielkę... masakra