Witam,
Miałem podobny problem z prawym tylnym światłem w błotniku. Raz świeciło, a raz nie świeciło. W212 FL 2014 r lampa led. Diody stopu oraz kierunek nie uległy awarii, ale światła pozycyjnego brak. Szczególnie widziałem to w trakcie jazdy w odbiciu lampy w jakiejś witrynie sklepowej. Po zatrzymaniu auta kliknąłem kciukiem w lampę w okolicach nadkola i znów zaczęła świecić.
Pojechałem z tym do serwisu MB przy Deimlera w Warszawie. Zapłaciłem 100 zł za rozpoznanie sprawy. Nie stwierdzono usterki ( wtedy akurat lampa świeciła) nie stwierdzono rwnież usterki braku ciągłości instalacji elektrycznej. Dodatkowo ponownie wgrali jakiś sterownik do modułu lampy.
Niestety po dwóch tygodnach ponownie lampa nie świeciła. Zdecydowałem się na wymianę lampy. Koszt nowej lampy wraz z wymianą , sterownikami itd zapłaciłem w autoryzowanym serwisie łącznie 1299,00 zł brutto (MB Deimlera Warszawa). Akurat cena mnie w miarę poztywnie zaskoczyła. Choć to zawsze ponad tysiąc wyrzucone w błoto. Jednak patrząc na oryginalne uzywane lampy ich ceny na poziomie 600,0zł z niewiadomego pochodzenia i bez gwarancji to temat do przemyślenia. Gwarancja na lampe z ASO na trzy lata. Wybór należy do Was. Jest oczywiście regeneracja tyle ze lampę trzeba wysyłać i słaba sprawa mieć auto w bezruchu na czas naprawy. W stolicy nie doszukałem się firmy , która by zregenerowała moją lampę. Podobno koszt z logistyką blisko 320,0 zł po rozpoznaniu telefonicznym gdzieś pod Poznaniem.