11.9v to bardzo malo. Zdrowy akumulator trzyma kolo 12.6v
nie zgodzę się... mam 3 mietki i jeszcze nie widziałem 12.6 na zgaszonym silniku

Mierzone woltomierzem na akumulatorze - tak, ale xentry zawsze pokazuje prawie 1V mniej. Gdzieś tam po drodze są spadki napięcia, pomiar jest inny... nie ma znaczenia. Działa wszystko pięknie!

Pozycja z DRL na stałe włączona:
Pozycyjne z DRL:
1. Moduł SAMF_172 (mam przedlifta 218)
2. w zakładce Functions, trzeba najpierw odpalić DJ_Securityaccess
3. Kodowanie:
VDC_Parameter_Tagfahrlichr a.
PLSM_TFL_POS - change to JA
b. Zapisać...
4. Na koniec: zakładka Download -
DL_EEPROM_SCHREIBEN, bez zmieniania, po prostu zapisać OK.
5. Functions -> FN_Hardreset
6. Odpalić silnik i viola!
Co do Video in motion - przestawiłem, ale nie wiem czy działa, bo nie mam ani TV, ani płyt DVD do sprawdzenia...
Kodowanie:
HU45, opcja
VCD_Driver_Distration, na samym dole jest
TV/Video. Przestawiłem na... DISABLE. Domyślnie jest disable if speed > 5kph, więc albo wyłączyłem zupełnie TV/Video, albo wyłączyłem distraction. Jak znajdę płytę jakąś to potwierdzę
Dodatkowo kodowanie tylnej klapy do zamykania z pilota jest o wiele prostsze, niż w tym poście z MHHAuto:
1. moduł PTCM -> Download -> DL_Kontrollschalter_1_VC -> pierwsza pozycja
Schalter: Funkschluesssel schliessen , przestawiłem na Aktiv. I tyle... odpiąłem moduł, wyłączyłem zapłon i fru. Dokładnie tak samo na sedanie W221 jak i "shooting brejku" 218!