Tak, wiem ze w 2013 był nowy przód.
Ale auta w 2012 mają inne led w zderzaku i zupełnie fajniejsze kierownice niż np 2009-2011.
Co do punktu 5 - brak opcji szpery. Wielka szkoda! Szczególnie wielka że wolałbym auto bez 4matic.
Co do punktu 7 - myslałem że wychodzil też w 2012 ale jako opcja do aut bez 4matic. Cóż , liczba 7 i literka G brzmią szczęśliwie.
Zapytam jeszcze o wasze postrzeganie:
Jak kształtują sie ceny na 350CDI Avangarde, bez 4matic, z przebiegiem do 60-70kkm.
Z tego co wypatrzyłam na mobile to 35-37k€ + import. ~ czyli ok. 185kpln na gotowo. Raczej mocno doposażone z gwarancją 24miesiace, sprzedaż przez salon MB.
Wg np. Infoexpert do ubezpieczeń - polskie salonowe auto po 1 właścicielu powinno być w granicach 150kpln
Tylko gdzie w Polsce kupić dobre używane auto z gwarancją?!
Dodano: [time]10 Marzec 2015, 06:52 43s[/time]
A jeżeli nawet nie będe miał 4matic to mam już sposób na zimę, potrzeba tylko gibkiego pasażera.
https://www.youtube.com/watch?v=iQOtyPdmsLU
Dodano: 10 Marca 2015, 06:58 56s
I stwierdzam że stary 4matic o ten jeszcze z w w124, jest o niebo lepszy od współczesnego.
https://www.youtube.com/watch?v=lPEb0Bko5ho - te auta fruwały z gazem w podłodze!
Tak już teraz jest że taniej jest napisać program do włączania hamulców zamiast zastosować tradycyjne mechanizmy. Ale czy program będzie lepszy niż mechanizm różnicowy? Wątpię.