tez nie wydaje mi sie aby to byl problem z ustawieniem kluczyka, i trybu zamykania bo dzialalo ok do zeszlego weekendu, mielibyscie jakis schemat jak to wyglada w srodku drzwi i co moglo pasc i jaka czesc ew zamowic : w212 e220 cdi 2012rok kombi? (chodzi o drzwi kierwcy LP)
Jakis numer czesci albo cus.
Bo znajduje cos takiego i zastanawiam sie czy to o to kaman, i czy prosta zamiana czesci pomoze czy trzeba cos programowac ?
http://www.ebay.fr/itm/Mercedes-E-Class-W212-Door-lock-FLH-A2047202935-A0997200735-TUERSCHLOSS-VL-/151475097555?hash=item23449e8fd3:g:ocYAAOSw~FNUZKiM
Dodano: [time]05 Maj 2016, 19:48 59s[/time]
Dodano: [time]05 Maj 2016, 19:51 05s[/time]
a wiec niezle sie pod tapicerka dzieje :/
Jest tam zanitowana blacha na ktorej spoczywaja silnik opuszczania szyb, czujnik zderzeniowy i komputer drzwi, i teraz sie boje ze jak rozwierce nity to moze mi szyba spasc albo cus. Jesli macie jakis schemat to chetnie przygarne, zamek juz zakupiony bedzie u mnie w weekend.
Dodano: [time]05 Maj 2016, 19:58 47s[/time]
wyglada to tak od srodka, teraz pytanie czy szyba zostanie na mechanizmie (i wyjdzie razem z blacha) czy spadnie do drzwi ??

Dodano: [time]30 Czerwiec 2016, 16:03 50s[/time]
Hejka, nie pisalem troche jak to wyszlo, kupilem caly mechanizm zamka i wymienilem chwile to zajelo bo trzeba szybe wyciagnac i roznitowac ta srebrna blache, mam tylko maly problem bo jest to na nitach (sporych !!) bodajze 8mm (albo 10....) nie wiem gdzie takie cos dostac, jedynie to znalazlem na necia ale pakowane po 100szt i sporo kosztuje, macie jakies pomysly gdzie tak duze nity kupic ??
Dodano: 30 Czerwca 2016, 16:05 18s
Chodzi o srednice nita 8mm nie dlugosc